Pagina www.mcdonalds.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie.
Continuarea navigării pe această pagină se consideră acceptare a Notei de Utilizare a Fișierelor Cookie

Franciza McDonald’s

 

Modelul de afaceri McDonald’s are la bază trei piloni: francizaţii, furnizorii şi angajaţii companiei. Echilibrarea intereselor celor trei este cheia succesului companiei. În România, dintre cele 67 de restaurante, 7 funcţionează în regim de franciză, fiind operate de 5 parteneri francizaţi.


În acest moment, McDonald’s România îşi consolidează structura de operare, condiţii în care programul de francizare este oprit. Pentru situaţia în care acest program va fi reluat, prezentăm mai jos cateva informaţii generale.

Condiții generale


În urma susţinerii mai multor interviuri şi în cazul în care suntem siguri că franciza McDonald’s este potrivită pentru un candidat, acesta începe programul de pregătire care durează, de obicei, nouă luni. Programul este unul complex şi implică acumularea de experienţă de lucru în mai multe restaurante, precum şi studiul individual.


Candidatul trebuie să își permită să susțină cheltuielile personale pe toata perioada programului și, de asemenea, trebuie să depună o garanție care să acopere costul training-ului.


Conducerea unui restaurant McDonald’s reprezintă un angajament pe termen lung pentru care candidatul trebuie să îndeplinească aptitudini de comunicare şi de bună relaţionare cu oamenii.


McDonald’s oferă francize doar pentru persoane fizice.


Costuri


Cerinţele financiare variază în funcţie de metoda de achiziţie şi de restaurantul a cărui franciză este achiziţionată. Costurile includ o garanție, o plată inițială și plăți lunare, ca procent din vânzările brute ale restaurantului, reprezentând: costuri pentru locație, costuri pentru servicii, contribuție la bugetul de marketing etc.


Ce presupune contractul de franciză


Pentru un partener, contractul de franciză presupune să devină parte a unui brand modern.


De asemenea, acesta implică cumpărarea echipamentului şi a dreptului de a conduce, pe termen lung, un restaurant.


Condiții pe care trebuie să le îndeplinească francizatul


Partenerii McDonald’s sunt aleşi în urma unui proces riguros de selecţie. În mod ideal, candidatul are deja o afacere sau o carieră de succes şi a demonstrat abilităţi remarcabile în a conduce o echipă.


Persoanele pe care le căutăm trebuie să indeplinească câteva calităţi cheie:

  • Integritate personală
  • Abilități de comunicare și de management al oamenilor
  • Perspicacitate financiară
  • Calități de lider
  • Ambasador al brandului McDonald’s


Conducerea unei francize McDonald’s implică o activitate continuă. Activităţile variază de la munca în restaurant şi de pregătire a produselor pâna la a lua deciziile de marketing sau de business.


McDonald’s sprijină şi încurajează implicarea partenerilor în comunităţile din care fac parte. De obicei, aceştia susţin programe comunitare, cum ar fi programe legate de mediu sau pentru echipele locale de fotbal de juniori.


Restaurante francizate


McDonald’s România are parteneriate cu 5 francizaţi, responsabili de 7 restaurante, în următoarele oraşe: Arad, Bacău, Braşov, Galaţi şi Suceava.


Pentru detalii suplimentare vă rugăm contactați: office@ro.mcd.com


Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Telefonul Consumatorilor – 021/9551
Acasă Contact Termeni şi condiţiiPolitica de confidențialitateRegulament
Drepturile de autor asupra întregului conţinut al acestui site sunt proprietatea PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
Conţinutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, distribuit, republicat sau copiat
fără acordul prealabil scris al PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
© 2016 McDonald’s Corporation
Îmbunătăţim continuu informaţiile paginii de prezentare McDonald’s în România. Pentru orice întrebări sau comentarii aţi avea vă rugăm să ne lăsaţi un mesaj în cadrul secţiunii Contact.