Pagina www.mcdonalds.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie.
Continuarea navigării pe această pagină se consideră acceptare a Notei de Utilizare a Fișierelor Cookie

Comunicate de presă

McDonald’s trimite doi copii români la semifinala EURO2016 din Franța

McDonald’s oferă copiilor pasionaţi de fotbal o experiență memorabilă - aceea de a reprezenta România la EURO2016, direct pe terenul unde se desfășoară marile meciuri. Luca Macsim și Andrei Mihăilă sunt cei doi copii selectați anul acesta pentru a călători în Franța. Ei îi vor ține de mână la intrarea în teren pe unii dintre cei mai buni jucători de fotbal din Europa, înaintea unui meci din semifinala Campionatului European de Fotbal 2016.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s crește salariile de intrare în companie cu 21%

McDonald’’s a modificat din 1 aprilie 2016 grila de salarizare pentru angajații companiei, crescând cu 21% salariul de intrare. Astfel, salariul de intrare brut a ajuns la 1.450 RON, la care se adaugă bonuri de masă în valoare de 200 RON, precum și un pachet substanțial de beneficii. În plus, 2.454 de angajați din cadrul companiei beneficiază de creștere salarială.

 

Citeste mai mult

 

Programul Bursele McDonald’s a ajuns la a X-a ediție și premiază 36 de angajați studenți

Aflat deja la a X-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă. În demersul său constant de susținerea a educației, compania a premiat 36 de angajați cu burse în valoare de 72.000 de lei și a ajuns în cei 10 ani de program la un total de 269 de burse de merit oferite, însumând 538.000 lei.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s prezintă noua salată din colecția à la chef, Somon Fumé by Chef Nicolai Tand

McDonald’s împreună cu Chef Nicolai Tand continuă să își surprindă clienții și lansează noua salată Somon Fumé pentru pauzele binemeritate din această vară. Cu un mix surprinzător și un ingredient-vedetă, Somon Fumé, este noua propunere a lui Chef Nicolai pentru un prânz ideal.

 

Citeste mai mult

 

Sărbătoarea Gusturilor Românești începe la McDonald’s

 

McDonald’s readuce McMicii în meniul său și lansează în restaurantele din întreaga țară campania “Sărbătoarea Gusturilor Românești”. Alături de clasicul McMici și Dublu McMici, McDonald’s a dezvoltat o rețetă nouă, cu gust și ingrediente locale: Sandvișul cu Cârnăciori Oltenești. Meniul este completat de Plăcinta casei cu mere și înghețată. Campania se desfășoară în perioada 6 mai – 16 iunie 2016 în cele 67 restaurante McDonald’s din România.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s lansează noile jocuri digitale pentru familii. Arta, invențiile și muzica fac acum parte din meniu

 

McDonald’s în România a lansat o serie de jocuri noi pentru Happy Studio, website-ul și aplicația dedicată distracției și jocurilor educaționale pentru copii. Noile jocuri prezintă o serie din cele mai iubite personaje de către copii. Ulterior, în decursul acestui an, în aplicație se vor regăsi și personajele din fiecare program Happy Meal.

 

Citeste mai mult

 

Fundația pentru Copii Ronald McDonald aniversează 18 ani în România

 

  • peste 21,000,000 RON strânși de către Fundație în 18 ani
  • peste 18.000.000 RON investiți de către Fundație în 18 ani
  • peste 2,500,000 RON strânși de către Fundație în 2015
  • peste 14,000 de părinți și copii sprijiniți prin intermediul Caselor Ronald McDonald
  • două Case Departe de Casă construite la București și Timișoara

 

București, 10 martie 2016

 

 

Fundația Ronald McDonald aniversează azi 18 ani de prezență în România, 18 ani de proiecte care vizează sănătatea copiilor. Fundația a fost înființată în 1998 și este principalul susținător al celor două case Ronald McDonald din Timișoara și din București care găzduiesc familiile copiilor spitalizați pe durata tratamentelor medicale îndelungate. În total, peste 14,000 de părinți și copii au fost primiți în aceste “Case departe de casă”. Fundația urmează să înceapă anul acesta construcția celei celei de-a treia Case Ronald McDonald.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s lansează doi noi bugeri: Bacon Clubhouse cu vită și pui

 

McDonald’s a lansat vineri, 26 februarie, în toate restaurantele din țară două sandvișuri, cu pui și vită din colecția Bacon Clubhouse. Cei doi burgeri sunt disponibili în perioada 26 februarie – 31 martie 2016 în toate restaurantele McDonald’s din România, iar pentru clienți aceste două sandvișuri aduc și o experiență nouă și diferită în restaurante.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s în România, cel mai bun angajator al anului 2015 la categoria peste 1000 de angajați conform Aon Best Employer

 

Miercuri, 2 decembrie 2015: McDonald’s în România a obținut titlul „Aon Best Employer 2015” pentru al doilea an consecutiv la categoria “Companii cu un număr peste 1000 angajați”, potrivit cercetării realizate de AON Hewit România. Best Employers Study este realizat anual, se desfășoară pe o perioadă de 9 luni și se adresează companiilor cu peste 50 de angajați, avand cel puțin trei ani de activitate pe piața din România.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s îți face cinste de Ziua Micului Dejun

 

Luni, 12 octombrie 2015, este Ziua Micului Dejun la McDonald’s! Vestitul Cheese McMuffin cu Ou și cafeaua aburindă, 100% Arabica, au fost oferite din partea casei tuturor clienților care au vizitat restaurantele până la ora 10:00. În toată țara, peste 20.000 de clienți și-au început dimineața cu un mic dejun special, doar la McDonald’s.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s lansează Campania Gust Nemțesc pe Placul Românului

 

LMcDonald’s România lansează, începând cu 2 octombrie 2015, două surprize de toamnă: sandvișul Saxon cu vită și sandvișul Bavarez cu cârnați. Cele două produse fac parte din campania “Gust nemțesc pe placul românului”, care aduce în atenția clienților două rețete noi, în ediție limitată și își propune să îi delecteze cu gusturi nemtești sărbatorite în stil românesc

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s va ajunge la 19 cafenele McCafé până în toamna anului 2015

 

Vineri, 21 august 2015: McDonald’s în România extinde lanțul de cafenele McCafé pentru a ajunge la 19 cafenele la nivel național în toamna acestui an. Cafenelele deshise în acest an sunt gândite special pentru clienții McDonald’s din Buzău, Pitești, Craiova și București.

 

Citeste mai mult

 

Grand Plaisir la McDonald’s, noua salată franțuzească semnată de Chef Nicolai Tand

 

McDonald’s în România continuă colaborarea cu Chef Nicolai Tand și lansează salata Grand Plaisir, cu o rețetă distinsă pentru o vară perfectă. Cu o selecție de ingrediente inspirate din bucătăria franceză și folosite în premieră la McDonald’s, salata Grand Plaisir este alegerea ideală pentru clienții care apreciază o masă ușoară și proaspătă.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s în România sărbătorește 20 de ani de prezență în România

 

Marți, 16 iunie 2015: McDonald’s aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant în România, McDonald’s Unirii. Cu 700 de milioane de lei investiți în cei 20 de ani și o echipă de peste 4000 de angajați, McDonald’s rămâne locul preferat de întânire al românilor și mai ales locul în care se strâng zilnic peste 150.000 de zâmbete.

 

Citeste mai mult

 

Programul Bursele McDonald’s premiază 40 de angajați studenți cu 80.000 de lei

 

Joi, 23 aprilie: McDonald’s în România susține educația angajaților săi prin acordarea a 40 de burse de merit în valoare totală de 80.000 de lei. Aflat deja la a IX-a ediție, programul Bursele McDonald’s sprijină tinerii aflați la început de carieră cu rezultate deosebite atât la învățătură, cât și la locul de muncă.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s în România transformă Piața George Enescu într-un labirint de zâmbete

 

• Piața George Enescu a fost transformată într-un labirint imens.

 

• Peste 1000 de prieteni McDonald’s au fost prezenți la eveniment.

 

• Evenimentul face parte din inițiativa globală imlovinit24 și a putut fi urmărit online pe site-ul www.imlovinit24.com

 

• McDonald’s a dat startul campaniei aniversare de 20 de ani în România.

 

Citeste mai mult

 

1955 – Burgerul autentic, în premieră la McDonald’s în România

 

McDonald’s în România lansează începând de azi în toate restaurantele din țară 1955 - Burgerul autentic, inspirat de o rețetă originală din America anilor ‘50. Burgerul 1955 va fi disponibil între 27 februarie – 2 aprilie 2015, iar clienții vor avea posibilitatea să retrăiască atmosfera acelor vremuri prin toate suprizele care îi așteaptă în restaurante

 

Citeste mai mult

 

Big Mac, pe gustul românilor

 

Pentru că Big Mac este unul dintre produsele favorite ale românilor, în această lună McDonald’s în România a demarat o campanie specială pentru a evidenția popularitatea acestui sandviș, dar și pentru a arăta că cele mai bune produse sunt până la urmă cele care ne plac.

 

Citeste mai mult

 

Descopera surprizele iernii de la McDonald’s!
McDonald’s în România lansează în premieră Chicken Cordon Bleu și Beef Gourmet

 

București, 28 noiembrie 2014 - McDonald’s în România își invită consumatorii într-o nouă călătorie culinară prin lansarea a două sandvișuri noi - Chicken Cordon Bleu și Beef Gourmet. Produsele fac parte din campania de iarna și vor fi disponibile în perioada 28 noiembrie 2014 – 8 ianuarie 2015 în toate restaurantele McDonald’s din țară.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s Romania - cel mai bun angajator al anului 2014

 

Vineri, 28 noiembrie 2014: McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului 2014, potrivit cercetării realizate de AON Hewitt România, subsidiara locală a leaderului mondial în consultanță de resurse umane a anunțat rezultatele cercetării Best Employers Study 2014 în România.

 

Citeste mai mult

 

Ingrediente cu dragoste in noile salate de la McDonald’s si Chef Nicolai Tand

 

‘Cred că oricine și-ar dori să colaboreze cu un brand de talia McDonald’s. Eu gătesc mâncare folosind ingrediente bune și dragoste. Ingredientele le-am luat acum de la McDonald’s și sunt mândru să semnez această colecție de Salate a la Chef,” spune Chef Nicolai Tand despre colaborarea cu restaurantele McDonald’s în România.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s în România trimite doi copii români la Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia, direct pe teren

 

McDonald’s în România oferă copiilor pasionaţi de fotbal o experiență memorabilă - aceea de a reprezenta România la Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia 2014, direct pe terenul unde se desfășoară marile meciuri.

Tudor Marcu și Laurențiu Vlăsceanu sunt cei doi copii selectați anul acesta pentru a călători în Brazilia. Ei îi vor ține de mână la intrarea în teren pe unii dintre cei mai buni jucători de fotbal din lume, înaintea unui meci din sferturile de finală ale Cupei Mondiale de Fotbal.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s introduce Felii de Măr în meniul Happy Meal

 

La McDonald’s în România știm cât este de importantă o alimentație echilibrată. Mai mult decât atât, știm că mulți părinți se confruntă, zi de zi, cu refuzul copiilor de a consuma mai multe fructe și legume.

Pentru a le veni în ajutor, începând cu data de 5 mai, McDonald’s în România introduce un nou produs în oferta sa de meniu, într-un ambalaj atractiv pentru copii: Felii de Măr.

 

Citeste mai mult

 

O nouă premieră la McDonald’s în România: Săptămâni Românești cu chifteluțe, cașcaval pane și mini papanași cu înghețată

 

McDonald’sMcDonald’s România a ales special pentru consumatorii săi rețete delicioase din bucătăria locală și a pregătit noi produse cu gust românesc: chifteluțe, cașcaval pane și mini papanași cu înghețată. Produsele lansate sunt parte din campania Săptămâni Românești și pot fi comandate doar în restaurantele McDonald’s din România în perioada 22 aprilie - 22 mai 2014. Oferta este completată de sandvișul cu porc și sos de hrean, produs permanent în portofoliul lanțului de restaurante.

 

Citeste mai mult

 

McDonald’s este „Creative Marketer of the Year” la Cannes Lions

 

McDonald’s a fost desemnat câștigător al premiului Creative Marketer of the Year, în cadrul celei mai importante competiții din industria advertising-ului, Festivalul Cannes Lions, ediția 2014. Premiul reflectă o recunoaștere a experiențelor inedite pe care McDonald’s le oferă anual, prin campaniile sale, în întreaga lume. Din 2010, campaniile dezvoltate la nivel global de McDonald’s au reușit să câștige nu mai puțin de 50 de premii Cannes Lions.

 

Citeste mai mult

 

Chicken Tasty și Chicken Hot: Două sandvișuri noi de la McDonald’s

Chicken Tasty și Chicken Hot sunt două sandvișuri noi de la McDonald’s, care se pot comanda în perioada 7 martie - 30 aprilie.

 

Lansate sub sloganul "Spune cum vrei: savuros sau iute", cele două sandvișuri, Chicken Tasty și Chicken Hot, sunt o premieră în România datorită rețetei și experienței oferite consumatorilor, prin variantele aromat și picant:

 

Citeste mai mult

 

Olimpiada Liceelor McDonald’s

McDonald’s în România organizează Olimpiada Liceelor McDonald’s

 

Ca parte din promisiunea sa pe termen lung, McDonald’s în România susține anual programe care încurajează un stil de viață activ și echilibrat. Astfel, pentru al doilea an consecutiv, McDonald’s în România, în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Direcția Sport și Tineret București și SEG, a invitat elevii de liceu să practice sporturile lor preferate alături de colegi, participând la Olimpiada Liceelor McDonald’s.

 

Citeste mai mult

 

American Legends

McDonald’s în România lansează în premieră Nevada Chicken, Arizona Beef și Glory Pie

 

București, 2 decembrie 2013 - McDonald’s în România își invită consumatorii într-o nouă călătorie culinară prin lansarea a trei produse noi, cu specific american - Nevada Chicken, Arizona Beef și Glory Pie. Produsele fac parte din campania American Legends și vor fi disponibile în perioada 29 noiembrie 2013 – 31 ianuarie 2014 în toate restaurantele companiei din țară.

Citeste mai mult

„Mi-e poftă să fac bine”

Un proiect de strângere de fonduri în beneficiul Spitalului pentru Copii “Grigore Alexandrescu”

 

București, 18 noiembrie - McDonald’s în România continuă campania națională „Mi-e poftă să fac bine!”, inițiată în 2012, prin care susține îmbunătățirea serviciilor de diagnostic şi tratament din cadrul Spitalului pentru Copii „Grigore Alexandrescu” din Bucureşti.

 

Citeste mai mult

McMici de la McDonald’s – revenirea gustului românesc

 

București, 25 octombrie 2013 McDonald’s reintroduce în oferta sa McMici, produsul creat special de companie pentru piața din România. Campania “Poftiți la McMici” va fi derulată în toate cele 67 de restaurante ale companiei, în perioada 25 octombrie – 28 noiembrie.


Citeste mai mult

Te așteptăm în cel mai nou restaurant McDonald’s: Promenada Mall

 

București, 17 octombrie 2013 - McDonald’s în România deschide cel de-al 67-lea restaurant din țară și al 32-lea din București. Situat la ultimul nivel al celui mai nou centru comercial din țară, Promenada Mall, restaurantul ocupă o suprafață de aproximativ 110 m2 și are 47 de angajați.


Citeste mai mult

De ZECE ori McCafé în România

 

București, octombrie 2013 - Pentru că plăcerea de a savura o cafea bună este mai mult decât un obicei de dimineață, McDonald’s în România deschide cea de-a zecea cafenea McCafé din țară, amenajată în incinta restaurantului McDonald’s Delfinariu din Constanța. Începând cu luna octombrie, consumatorii care vor trece pragul restaurantului se vor putea bucura, în orice moment al zilei, de numeroase sortimente de cafea, alături de o colecție specială de deserturi.


Citeste mai mult

McDonald’s deschide un nou restaurant în Ploiești

 

Ploiești 4 octombrie 2013 - McDonald’s în România a deschis, în incinta Afi Palace Ploiești, cel de-al treilea restaurant din oraș și al 66-lea restaurant al companiei. Clienții sunt așteptați cu oferte special create pentru acest eveniment.


Citeste mai mult

Primul McCafé din Timișoara este inaugurat la McDonald’s Stadion

 

Timișoara, 4 septembrie 2013 - Din dorința de a le oferi consumatorilor din Timișoara un loc ideal pentru a se bucura de plăcerea unei conversații amicale sau de succesul unei întâlniri profesionale, McDonald’s în România inaugurează, în incinta restaurantului McDonald’s Stadion, prima cafenea McCafé din oraș. Aici, spațiul primitor, îi îndeamnă pe consumatori să uite de griji, să se bucure de o discuție plăcută și să savureze numeroase combinații de cafea și deserturi delicioase.


Citeste mai mult

McDonald's România dă startul la joacă prin cele mai recente iniţiative dedicate copiilor: Peretele Digital, Cărţile Digitale Interactive şi Clubul de Vară McDonald's

 

Bucureşti, august 2013 – Vara aceasta, McDonald’s în România vine în sprijinul părinţilor cu mai multe oportunităţi de a petrece timpul în familie. Peretele Digital, Cărţile Digitale Interactive şi Clubul de Vară McDonald’s sunt cele mai noi programe educative dedicate copiilor şi propun exerciţii distractive şi creative, cum ar fi cititul, atelierele de vară sau jocurile digitale interactive.


Citeste mai mult

Festivalul verii de la McDonald’s

 


București, 8 iulie 2013 – McDonald’s lansează „Festivalul verii” cu trei noi produse, în ediție limitată - Grande Italiano, Greek Wrap și Creveți.


Citeste mai mult

McDonald’s în România: împreună de 18 ani

 


București, 16 iunie 2013: „În urmă cu 18 ani, în 1995, am deschis primul restaurant McDonald’s din România – McDonald’s Unirii. În prima zi, acesta a întâmpinat peste 15.000 de clienţi – un număr, record dacă ne raportăm la alte deschideri de restaurante care au avut loc în aceeași perioadă în Europa. Acesta a fost doar începutul. Astăzi, McDonald’s în România este un brand matur, complex, parte din cultura modernă românească”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Citeste mai mult

McDonald's te așteaptă cu o colecție de pahare unice Coca-Cola! – Colecționează-le pe toate!

 


Colecția de pahare unice Coca-Cola revine, pentru al treilea an consecutiv, în restaurantele McDonald’s din România. Timp de șase săptămâni, în perioada
3 iunie – 14 iulie 2013, consumatorii McDonald’s sunt invitați să descopere și să colecționeze paharele cu design special, oferite gratuit odată cu meniul lor preferat.


Citeste mai mult

Campania „Săptămâni Românești” de la McDonald’s

 


Campania „Săptămâni Românești” de la McDonald’s – un succes mai mare decât cel așteptat


Citeste mai mult

6 mai, Ziua Înghețatei de la McDonald’s în România
O înghețată gratis pentru fiecare consumator

 


Pe data de 6 mai 2013, desertul preferat de la McDonald’s - înghețata la cornet - va fi oferit gratis în toate restaurantele McDonald’s din România


Citeste mai mult

Săptămâni Românești la McDonald’s

 


București, 30 aprilie 2013 - McDonald’s în România continuă promisiunea de a deveni un brand de referință la nivel local, fiind aproape de valorile și preferințele consumatorilor. Astfel, începând cu 1 mai 2013, McDonald’s în România lansează o campanie nouă, cu produse inspirate din gastronomia locală – Săptămâni Românești la McDonald’s.


Citeste mai mult

Mic Dejun repede și bun la McDonald's

 


București, 1 martie 2013 - McDonald's România lansează cel mai extins program de promovare a Micului Dejun în toate restaurantele sale din România, al căror orar de activitate permite acest lucru. Astfel, consumatorii se pot bucura de un Mic Dejun complet la McDonald's, în fiecare dimineață, până în ora 10:00.


Citeste mai mult

Noutățile se țin lanț la McDonald’s în România

 


București, 12 februarie 2013 - McDonald’s în România vă invită să vă bucurați de două noi produse gustoase și de un desert special, extrem de aromat.


Citeste mai mult

McDonald's România deschide un nou restaurant în Pipera - Voluntari

 


București, 21 decembrie 2012 - Începând din luna decembrie, McDonald's România deschide un nou restaurant în Pipera, Voluntari, amenajat într-un spațiu primitor. Adaptat stilului de viață modern și activ al consumatorilor, restaurantul dispune de McDrive și McCafé.


Citeste mai mult

Mi-e poftă să fac bine!

 


Bucureşti, 14 noiembrie 2012 - În perioada 19 - 25 noiembrie 2012, McDonald’s în România donează 1 Leu din valoarea fiecărui Big Mac sau McChiken cumpărat (sandviş sau meniu) către Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald™ pentru îmbunătăţirea serviciilor de diagnostic şi tratament din Spitalul de Copii Grigore Alexandrescu din Bucureşti.


Citeste mai mult

Un nou design pentru restaurantul McDonald’s Mihai Viteazul din Cluj-Napoca

 


Cluj-Napoca, 8 noiembrie 2012 – Restaurantul McDonald’s aflat în Piaţa Mihai Viteazul din Cluj-Napoca îşi aşteaptă consumatorii într-un decor nou și modern. Tot aici, McDonald’s în România a creat pentru consumatorii săi un spaţiu primitor, prin amenajarea primului McCafé din afara Bucureştiului.


Citeste mai mult

Zilele Porţilor Deschise la McDonald’s

 


Bucureşti, 1 noiembrie 2012 – În perioada 5 – 11 noiembrie, McDonald’s în România te invită să afli cum se desfăşoară o zi de lucru în restaurantele sale şi să descoperi modalitatea de preparare a faimoaselor produse.


Citeste mai mult

Restaurantul McDonald’s Romană – un nou concept în România

 


Bucureşti, 3 septembrie 2012 - McDonald’s în România invită consumatorii în restaurantul situat în Piaţa Romană, un spaţiu inovativ, modern, în pas cu stilul lor de viaţă. Noul design este realizat de către arhitectul Phillippe Avanzi, în Studioul de Design European McDonald’s din Paris, unde iau contur toate conceptele aplicate restaurantelor McDonald’s din Europa.


Citeste mai mult

McDonald’s în România îşi continuă promisiunea de a rămâne aproape de dorinţele consumatorilor săi prin crearea unui restaurant în zona din Piaţa Romană, adaptat ca funcţionalitate şi design tendinţelor moderne ale acestora.
Situat în inima studenţimii bucureştene, restaurantul din Piaţa Romană, a fost deschis în anul 1996 şi a servit, până acum, peste 20 milioane de clienţi.


LIM Extreme - conceptul inedit, aplicat restaurantului din Piața Romană - reflectă valorile companiei şi creează un mediu captivant, cu elemente care surprind ritmul alert al cotidianului.


“Suntem mereu în căutarea celor mai inovative oportunităţi de modernizare, prin intermediul cărora să oferim tuturor celor care trec zilnic pragul restaurantelor McDonald’s experienţe cât mai variate şi dinamice. Prin design-ul ales pentru restaurantul din Piaţa Romană, ne-am propus să surprindem spiritul de viaţă urban al Bucureştiului, în care se regăsesc cei pentru care acest restaurant a fost gândit.”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


LIM Extreme este un concept nou care transpune realitatea aflată dincolo de ușa unui restaurant McDonald’s – spiritul urban, aglomeraţia străzilor, mixurile multi-culturale sunt reunite într-un mediu modern.


Programul de modernizare al restaurantelor McDonald’s este continuu, fiind un proces esenţial în relaţia de comunicare dintre noi şi consumatori. Decorurile aplicate sunt atent realizate, fiecare concept fiind analizat în cel mai mic detaliu, pentru a reprezenta cel mai bine personalitatea consumatorilor noştri.”, a continuat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Redeschiderea oficială a avut loc în cadrul unei binecunoscute emisiuni de divertisment.
Mai mult, în ziua inaugurării, artişti graffiti, bikeri și tineri pasionați de streetdance au dat viață decorului neconvențional, inspirat din arta urbană.
Programul de remodelare a restaurantelor din România a început în anul 2008, odată cu inaugurarea restaurantului din Barbu Văcărescu. În prezent, dintre cele 64 de restaurante din ţară, există 20 de spaţii realizate de Studioul de Design European McDonald’s din Franţa.

 

Informații și cifre relevante pentru restaurantul McDonald’s Romană:

  • Investiție de aproximativ 750.000 EURO
  • Concept dezvoltat în Studioul de Design European McDonald’s din Paris, de către arhitectul Phillippe Avanzi

 

  • Un  spațiu complex, cu o capacitate de 130 de locuri în interior și 264 locuri în exterior
  • 74 angajați în restaurantul McDonald’s Romană, peste 3 500 în toată țara

 

  • Tablete iPad
  • Un restaurant McCafé

 

  • Uniforme pentru hostesse semnate de către designerul Silvia Șerban

 

Despre McDonald’s
Fiind parte din viaţa clienţilor săi, pentru McDonald’s procesul de inovare nu este legat exclusiv de design, ci este mai degrabă o parte a unei abordări complete, care include exteriorul clădirii, semnalizarea, modernizarea locurilor de joacă şi a celor pentru petreceri, portofoliul produselor, calitatea comunicării şi modernizarea facilităţilor oferite pentru comenzile pe drive in. 
McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3,500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români, conform Hewitt.


Pentru mai multe informatii vizitaţi: www.mcdonalds.ro şi www.facebook.com/McDonalds.ro


McDonald’s anunță pe scena Jocurilor Olimpice preocuparea sa continuă pentru sănătatea copiilor, inovații în meniuri şi acces uşor și rapid la informaţiile nutriționale

Atleţi prezenți la Jocurile Olimpice şi experţi renumiţi în sănătatea copiilor sprijină contribuţia şi preocupările McDonald’s referitoare la încurajarea unei diete echilibrate şi a unui stil de viață activ

 

 


Satul Olimpic, Londra (iulie, 2012) – În cadrul celei mai ample activări olimpice din toate timpurile, McDonald’s a dat publicităţii informaţii referitoare la progresele semnificative realizate în diversificarea meniurilor, accesul la informațiile nutriționale și îmbunătățirea stării de sănătate a copiilor. Preşedintele şi CEO-ul McDonald’s, Don Thompson, alături de CEO-ul McDonald’s Marea Britanie, Jill McDonald, Chief Brand Officer McDonald’s Kevin Newell şi Executive Chef al McDonald’s, Dan Coudreaut, au prezentat o serie de acțiuni care reflectă angajamentul McDonald’s de a se adapta nevoilor și schimbărilor din stilul de viaţă al clienţilor săi.


Citeste mai mult

Cele patru restaurante McDonald’s de la Jocurile Olimpice vor servi cele mai diversificate meniuri din toate timpurile, oferind clienților o varietate de opțiuni, adaptate pentru toate gusturile și nevoile nutriționale.

 

Pentru prima dată în cadrul Jocurilor Olimpice, McDonald’s oferă meniuri Happy Meal la care consumatorii pot opta pentru fructe, legume sau produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Această ofertă arată popularitatea crescândă în întreaga lume a meniurilor Happy Meal, în condiţiile în care 95% din restaurantele de pe întregul glob oferă pentru Happy Meal o gamă variată de opțiuni, cum ar fi kiwi pe băţ, felii de morcov sau de măr, cupe de porumb sau lapte degresat.

 

Thompson a declarat că, de la Jocurile de Iarnă din 2010 de la Vancouver și până acum, vânzările de fructe şi legume din meniurile Happy Meal au crescut cu mai mult de patru ori în cele mai importante pieţe pentru afacerea McDonald’s.

 

„Folosim acoperirea noastră globală pentru a transmite mesaje pozitive într-un mod care să fie atât amuzant, cât şi relevant pentru consumatori şi suntem încrezători că putem juca un rol important în abordarea subiectelor legate de sănătatea copiilor”, a declarat Thompson. „McDonald’s are abilitatea unică de a încuraja copiii să își creeze o rutină în a consuma fructe şi legume, într-un mod care este distractiv pentru ei şi convenabil pentru părinţii lor”.

 

Din dorința de a ajuta clienții să ia decizii de consum informate, Newell a introdus pentru prima dată pe ambalajele produselor McDonald’s un nou cod QR, care poate fi deja utilizat în cadrul restaurantelor de la Jocurile Olimpice. Până la sfârşitul anului 2013, acest cod va putea fi folosit în majoritatea restaurantelor McDonald’s din lume.

 

„Consumatorii recunosc McDonald’s drept un brand responsabil şi de încredere, care este permanent la curent cu stilul lor de viaţă în continuă schimbare”, a declarat Newell. „Acest cod QR le dă posibilitatea de a-şi utiliza pe loc telefoanele mobile pentru a obţine informaţii nutriționale referitoare la produsele noastre”.

 

McDonald’s se aliniază viziunii LOCOG (London Organising Committee of the Olympic and Paralympic Games) referitoare la alimente şi dezvoltare durabilă

În cadrul aceluiași eveniment, McDonald’s a prezentat detalii în legătură cu design-ul restaurantelor sale de la Jocurile Olimpice, precum şi preocuparea față de mediu în proiectarea și construcția acestora. McDonald’s va recicla şi reutiliza tot mobilierul şi toate echipamentele din restaurantele sale de la Jocurile Olimpice şi aproape toate materialele de construcție vor fi utilizate pentru realizarea viitoarelor restaurante sau remodelarea unora deja existente.

 

„Ne-am inspirat din viziunea LOCOG referitoare la alimente şi dezvoltare durabilă şi am identificat oportunităţi de a contribui pe o scară mai largă la succesul Jocurilor Olimpice, în calitate de partener al programului de voluntariat al organizatorilor Olimpiadei”, a declarat Jill McDonald. „Am ajutat LOCOG să atragă, recruteze şi să pregătească cei 70 000 de voluntari care vor avea un rol crucial în succesul acestor Jocuri Olimpice”.

 

McDonald’s promovează joaca activă peste tot în lume

 

Newell, căruia i s-au alăturat medaliaţi olimpici - înotătorii Dara Torres şi Fernando „Xuxa” Scherer, gimnasta Shawn Johnson şi fotbalistul Julie Foudy - au prezentat programul „Campionii Jocului” (Champions of Play) al McDonald’s, care promovează activitatea fizică prin intermediul jocului, amuzamentului şi implicarea copiilor din lumea intreagă. Dr. Paul Gately, un renumit profesor de la Leeds Metropolitan University din Marea Britanie, specializat în activitate fizică şi nutriție, a jucat un rol central în suportul ştiinţific al secţiunii „Olympic Games Challenge” de pe website-ul Championsofplay.com .

 

„Cercetările arată că un program constant de joacă activă poate avea un impact pozitiv asupra problemelor complexe cu care se confruntă copiii din ziua de azi, inclusiv obezitatea, depresia, stima scăzută de sine, anxietatea şi agresivitatea”, a declarat Dr. Gately. „Respect McDonald’s pentru amploarea resurselor furnizate în sprijinirea promovării jocului activ ca parte a sponsorizării oferite Jocurilor Olimpice”.

 

Website-ul poate fi accesat în 41 de limbi şi este promovat la nivel global pe zeci de milioane de cutii Happy Meal şi „playbooks”. În cadrul site-ului sunt prezentați atleţi olimpici care oferă idei de jocuri şi încurajează copiii să-şi monitorizeze realizările din cadrul jocului.

 

Atleţii de la Jocurile Olimpice au felicitat doi reprezentanţi din cei aproape 200 de copii din 34 de ţări, membrii în lotul „Campionii Jocului” McDonald’s, care au câștigat o excursie la Jocurile Olimpice de la Londra prin intermediul unor promoţii de pe pieţele locale. Pentru prima dată, copiii din cadrul acestui program vor avea ocazia să experimenteze momente unice, ca trecerea liniei de sosire de pe o pistă de atletism sau să calce pe urmele unui medaliat cu aur la Olimpiadă.

 

Bucătarii McDonald’s se asociază cu copiii pentru a promova o alimentaţie echilibrată şi inovarea meniurilor

 

Un alt program din cadrul activării de la Jocurile Olimpice - „Campionii Alimentaţiei” - a invitat copiii alături de părinţi să-și prezinte propriile rețete prin care promovează consumul de fructe și legume. Aceste competiţii au culminat cu participarea a cinci echipe finaliste din Japonia, Germania, Brazilia şi Statele Unite la o întrecere de gătit în cadrul Olimpiadei.

 

Jocurile de la Londra vor marca o premieră, în cadrul căreia Restaurantul Olimpic McDonald’s va fi gazda unei serii de demonstraţii de bucătari. Conduşi de Executive Chef-ul Dan Coudreaut, experţii culinari îşi vor arăta măiestria folosind ingrediente de calitate şi vor face echipă cu atleţi, copii şi părinţi pentru a găti reţete gustoase, uşoare şi convenabile, pe care familiile le pot savura acasă.

„Suntem o companie pasionată să găsim noi rețete și diete echilibrate și astfel dorim să îi facem pe copii și părinți să înțeleagă și mai bine felul în care preparăm mâncarea și ce ingrediente de calitate folosim”, a declarat Executive Chef-ul McDonald’s.

 

McDonalds.com/London2012 – Angajaţii  McDonald’s împărtăşesc poveşti unice de la  Olimpiadă

 

Noul website multimedia al McDonald’s, www.McDonalds.com/London2012, va conţine filmuleţe cu demonstraţiile bucătarilor şi va oferi, de asemenea, o perspectivă unică asupra Olimpiadei prin ochii a şase dintre angajaţii McDonald’s prezenţi la Jocurile Olimpice. Aceştia îi reprezintă pe cei 2 000 de angajaţi din 42 de ţări, care formează cea mai mare echipă de angajaţi din toate timpurile care vor servi atleţi, oficiali, reprezentanţi media şi spectatori. O serie de filmuleţe de pe YouTube adresate angajaţilor şi clienţilor vor arăta aventurile lor în oraşul gazdă al Olimpiadei, Londra.

 

Despre McDonald’s şi Jocurile Olimpice

 

Angajamentul McDonald’s faţă de Jocurile Olimpice a început în 1968, atunci când compania a expediat pe calea aerului hamburgeri către atleţii americani din Grenoble, Franţa, după ce aceştia au declarat că le era dor de mâncarea McDonald’s. De atunci, McDonald’s a servit meniurile sale variate către milioane de atleţi, antrenori, familii şi fani. Londra 2012 marchează a noua ediţie consecutivă a Jocurilor Olimpice în cadrul cărora McDonald’s va asigura alimentaţia atleţilor în calitate de Restaurant Oficial.

 

Despre McDonald’s

 

McDonald’s este lider mondial în comercializarea de alimente preparate, cu mai mult de 33 500 de locaţii care servesc în fiecare zi aproximativ 69 de milioane de clienţi din 119 ţări. Mai mult de 80 de procente din restaurantele McDonald’s din lumea întreagă sunt deţinute şi operate de persoane locale independente. Pentru a afla mai multe despre companie, vă rugăm să vizitaţi aboutmcdonalds.com/mcd/newsroom.html şi să ne urmăriţi pe Twitter:  @McDonaldsCorp.

 


Echipa de fotbal a României câştigătoarea Euro 2012!

 


Bucureşti, 4 iulie 2012 – Echipa de fotbal McDonald’s în România a câştigat Campionatul European de fotbal McDonald’s, după o finală strânsă împotriva reprezentantei Germaniei.  McDonald’s în România şi alte opt echipe europene s-au întâlnit pe Stadionul Naţional din Varşovia în primul Campionat EURO McDonald’s. România a câştigat trofeul, învingând Germania în finală cu scorul de 4-3 în urma loviturilor de la 11 metri.


Citeste mai mult

În calitate de sponsor oficial al Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, McDonald’s a organizat în Europa competiţia fotbalistică Cupa McDonald’s, competiţie în care s-au înscris 9 echipe europene: Spania, Cehia, Germania, Polonia, Rusia, Elveţia, Ucraina, Marea Britanie şi România, campionatul desfaşurându-se pe Stadionul Naţional din Varşovia.


„Felicitări echipei României  care ne-a reprezentat cu mândrie la campionatul de fotbal McDonald’s Euro 2012! Am trăit intens fiecare moment al competiţiei şi am sperat la o victorie care să aducă România pe primul loc. Prin organizarea turneului McDonald’s ne-am dorit să le oferim angajaţilor noştri oportunitatea de a fi parte a celui mai mare campionat intern de fotbal din Europa. Le mulţumesc  tuturor participanţilor înscrişi şi îi felicit pentru voinţa, fairplay-ul şi dorinţa de a câştiga de care au dat dovadă.”,a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Pentru selectarea reprezentanţilor României, McDonald’s a organizat un turneu de fotbal adresat angajaţilor săi, în luna aprilie 2012. În cadrul turneului intern s-au confruntat 56 de echipe de fotbal din restaurantele McDonald’s din toată ţara. Mecanismul competiţiei a constat în reprize de joc scurte, a câte un sfert de oră fiecare, reprezentanta României fiind selectată din rândul echipelor finaliste de către un juriu specializat format din antrenori de fotbal. Echipa care a reprezentat România la campionatul din Varşovia a avut parte de un program de pregătire intens care a constat într-un cantonament în Centrul Naţional de Pregătire al Echipelor Naţionale de Fotbal de la Mogoşoaia, unde au fost antrenaţi de către Florin Constantinovici, antrenorul Echipei Naţionale Under 19.


Competiţia McDonald’s a fost organizată în partneriat cu SEG (Sport Evolution Group), una dintre cele mai importante echipe specializate în marketing sportiv, implicată în promovarea fotbalului de performanţă, dar şi susţinătoare a meciurilor de fotbal practicate de tineri şi de amatori.

 

Despre McDonald’s
McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3,500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei mai buni angajatori români.


Pentru mai multe informaţii vizitaţi: www.mcdonalds.ro  şi www.facebook.com/McDonalds.ro
Persoana de contact: Ludmila Tones, McCann PR: ludmila_tones@mccannpr.ro; 0730044468


A venit vara la McDonald’s

 


Bucureşti, 29 iunie 2012 – Odată cu venirea sezonului cald, McDonald’s România readuce în atenţia consumatorilor delicioasele produse Les Frappés, cu două noi arome deosebite: fructe de pădure şi mango, într-o combinaţie răcoritoare de ciocolată.


Citeste mai mult

Noile produse înlocuiesc aromele de caise şi zmeură, fiind disponibile în toate restaurantele McDonald’s alături de frappe-ul de cappuccino, unul dintre preferatele consumatorilor.


Ştim cât de importantă este hidratarea şi răcorirea organismului, în special în timpul verii. Totodată, ştim cât este de plăcut să te bucuri de o băutură surprinzătoare în compania prietenilor. De aceea, am încercat să diversificăm gama de arome pentru frappe-urile de la McDonald’s cu două noi gusturi răcoritoare, fructate, care să dea un plus de energie consumatorilor. Sperăm ca acestea să se bucure de acelaşi succes ca frappe-ul de cappuccino, care rămâne în continuare în oferta McDonald’s, fiind foarte apreciat de clienţii noştri.”, a precizat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România


Alături de gama Les Frappés, McDonald’s oferă şi anul acesta îngheţata la cornet, de data aceasta într-o nouă formulă – un nou cornet, semnificativ mai mare decât cel din anii trecuţi, la acelaşi preţ accesibil în valoare de 1 leu. Desertul de vară este disponibil în toate restaurantele McDonald’s în ediţie limitată, în perioada 16 aprilie -  7 iunie 2012.


Mai multe detalii şi informaţii nutriţionale despre noile produse pot fi accesate pe site-ul www.mcdonalds.ro  şi pe pagina oficială de Facebook www.facebook.com/McDonalds.ro.     

 

Despre McDonald’s


McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3,500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei  mai buni angajatori români.


Pentru mai multe informatii vizitaţi: www.mcdonalds.ro  şi www.facebook.com/McDonalds.ro
Persoana de contact: Ludmila Tones, McCann PR: ludmila_tones@mccannpr.ro; 0730044468


Savurează gustul verii la McDonald’s Cheeseburger Fresh şi McPuişor Fresh de la McDonald’s

 


Bucureşti, 27 iunie 2012 – Pe toată perioada verii, McDonald's România îşi îmbie consumatorii cu gustul verii, pe care îl găsesc în două noi sandvişuri, Cheeseburger Fresh şi McPuişor Fresh, variantele cu legume proaspete ale produselor clasice.


Citeste mai mult

În fiecare zi, consumatorii devin din ce în ce mai atenţi la obiceiurile lor alimentare. Astfel, pentru susţinerea unui stil de viaţă echilibrat, McDonald’s în România îşi extinde oferta din meniu cu două sandvişuri gustoase potrivite pentru sezonul cald. Salata şi legumele bogate în fibre alimentare transformă atât noul Cheeseburger Fresh, cât şi noul McPuişor Fresh, într-o gustare uşoară, adecvată pentru orice moment al zilei.


Ne dorim să încurajăm consumatorii să adopte un stil de viaţă echilibrat, care să inlcludă salate şi legume. Astfel, introducem produsele clasice McDonald’s Cheesburger şi McPuişor, iubite de consumatori, într-o combinaţie cu legume proaspete, care  aduc organismului un plus de energie şi vitamine.”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Noile produse fac parte din portofoliul McDonald’s de reţete special create pentru perioada verii şi sunt disponibile în toate restaurantele McDonald’s din ţară, la un preţ accesibil tuturor consumatorilor - 4,5 lei.

 

Despre salatele şi legumele McDonald’s


Salatele şi legumele proaspete sunt o componentă de bază a unui meniu echilibrat şi raţional.
Noile variante, Cheeseburger Fresh şi McPuişor Fresh conţin salata Eisberg, roșii și castraveți. Sunt alese salate şi legume proaspete, combinate într-o proporţie optimă, astfel încât, preparate proaspăt pentru fiecare client, să aibă întotdeauna o savoare intensă.


Eisberg România S.R.L. este  furnizorul unic de salate și legume proaspete pentru McDonald’s Romania. Materia primă provine din ferme agricole din Germania, Polonia şi România, în timpul verii, şi din Spania, Grecia, Turcia, în timpul iernii. Fermele sunt auditate anual de către organisme de certificare şi de către cele mai înalte autorităţi în domeniu, pentru a respecta standarde înalte de calitate şi siguranţă alimentară. Sunt selectate şi folosite numai materii prime care întrunesc toate criteriile de calitate McDonald’s şi numai echipamente moderne de înaltă tehnologie pentru a asigura spălarea, tăierea şi ambalarea salatelor şi legumelor în cele mai sigure condiţii.


După recoltare, sortare, spălare şi tăiere, salatele şi legumele sunt împachetate în ambalaje special concepute pentru a menţine prospeţimea şi calitatea specifică pentru fiecare tip de produs. Produsele sunt livrate restaurantelor McDonald’s în mod regulat prin intermediul camioanelor frigorifice. Temperatura de păstrare este respectată cu stricteţe de la recoltare până la preparare, ea neputând să depăşească valorile din intervalul 1-7°C. Astfel, salatele şi legumele îşi păstrează calităţile şi nu îşi pierd gustul sau vitaminele conţinute.

 

Despre McDonald’s
McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3,500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei  mai buni angajatori români.


Pentru mai multe informatii vizitaţi: www.mcdonalds.ro  şi www.facebook.com/McDonalds.ro
Persoana de contact: Ludmila Tones, McCann PR: ludmila_tones@mccannpr.ro; 0730044468


McDonald’s și Comitetul Olimpic și Sportiv Român organizează ZIUA OLIMPICĂ

 


Bucureşti, 22 iunie 2012 – Cu mai puţin de 30 de zile înainte de începutul Jocurilor Olimpice din Londra, compania McDonald’s, partener oficial al Comitetului Internaţional Olimpic,  sărbătorește ZIUA OLIMPICĂ alături de Comitetul Olimpic și Sportiv Român. Acţiunea globală, susţinută de McDonald’s promovează un stil de viaţă activ şi echilibrat prin implicarea în evenimentele sportive ale Mişcării Olimpice.


Inițiată în 1987 pentru a celebra fondarea Comitetului Internaţional Olimpic pe 23 iunie 1894, Ziua Olimpică este un eveniment anual care sărbătorește Mişcarea Olimpică şi promovează spiritul olimpic la nivel global.


Citeste mai mult

Cu această ocazie, în România, Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, prin Academia Olimpică Română, împreună cu McDonald’s în România, partener oficial al Comitetului Internaţional Olimpic,  organizează CROSUL ZIUA OLIMPICĂ, pe 23 iunie 2012, la Buzău.


Crosul face parte din cadrul acţiunii ’’LUNA OLIMPICĂ, BUZĂU 2012’’, unde sunt aşteptaţi să participe toţi cei care practică mişcarea în aer liber, indiferent de vârstă. Organizatorii concursului lansează o invitaţie deschisă tuturor: „Deviza olimpică spune că important este să participi, să treci linia de sosire, indiferent că o faci în alergare sau nu.“


Ne bucurăm să susţinem Comitetul Olimpic şi Sportiv Român în serbarea Zilei Olimpice. Suntem sponsori ai Mişcării Olimpice Internaţionale încă din 1968 şi am oferit de-a lungul timpului meniuri variate atleţilor, antrenorilor, familiilor şi fanilor din jurul lumii. Jocurile Olimpice 2012 din Londra, marchează a 9-a ediție în care McDonald’s este Restaurantul Oficial al Jocurilor Olimpice.”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


„Cu această ocazie, McDonald’s în România îşi reafirmă preocuparea constantă pentru promovarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat. Ne dorim să încurajăm copiii şi adulţii să adopte mişcarea ca parte din programul lor zilnic.”, a continuat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Înscrierile se fac sâmbătă 23 iunie, orele 07.45-08.40 pe platoul din faţa Primăriei, iar startul se dă la ora 9,00 pe platoul DACIA / Primăria Municipiului Buzău. Lungimea traseului este de aproximativ 3 km.


Se vor acorda următoarele premii:


Locul 1 – Bicicletă Adulţi CLIMBER 2642 18V + premii McDonald’s
Locul 2 – Role K2 Eddie 11 + premii McDonald’s
Locul 3 – Rachetă tenis Artengo 740 J + Minge tenis Artengo 720 + premii McDonald’s
Locul 4 – Rucsac Trend + premii McDonald’s
Locul 5 – Rucsac cu buzunar + premii McDonald’s

 

Despre McDonald’s


McDonald’s este prima şi singura companie americană care a deschis un lanţ de restaurante în România. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe – 32 de restaurante în Bucureşti şi 35 în restul ţării, primind zilnic peste 140,000 clienţi. McDonald’s are peste 3,500 de angajaţi în România şi a fost în fiecare an unul dintre cei  mai buni angajatori români.


Pentru mai multe informatii vizitaţi: www.mcdonalds.ro  şi www.facebook.com/McDonalds.ro

 


Pahare Coca-Cola de colecţie – noua promoţie de la McDonald’s

 


Bucureşti, 18 iunie 2012 - Cu ocazia Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, McDonald’s în România lansează o nouă campania cu pahare Coca-Cola de colecţie.


La fiecare meniu mediu sau mare cumpărat, McDonald’s oferă un pahar de colecţie, cu design special Coca-Cola. Timp de şase săptămâni, în perioada 8 iunie – 22 iulie 2012, consumatorii au ocazia de a colecţiona un set complet de pahare inscripţionate Euro 2012.


Citeste mai mult

În perioada 8 iunie – 22 iulie 2012, clienţii McDonald’s sunt invitaţi să se bucure împreună cu prietenii sau familia, să sărbătorească şi să îşi împărtăşească pasiunea pentru fotbal savurând meniul lor preferat. La fiecare meniu mediu sau mare cumpărat, McDonald’s oferă un pahar Coca-Cola de colecţie. Setul de colecţie conţine 6 pahare transparente inscripţionate cu logo-ul Coca-Cola şi logo-ul EURO 2012 şi au ataşate câte o brăţară colorată. Brăţările sunt detaşabile şi sunt disponibile în 6 culori diferite, câte o culoare nouă pentru fiecare săptămână.   


Campionatul European de Fotbal EURO 2012 este cel mai important eveniment fotbalistic al anului şi suntem mândri să fim unul dintre partenerii oficiali. McDonald’s sărbătoreşte acest eveniment cu o promoţie specială, plină de culoare: paharele Coca-Cola de colecţie.
Promoţia se adresează tuturor prietenilor McDonald’s care aleg unul din meniurile lor preferate în această perioadă.”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


McDonald’s prezintă reprezentanţii României la finala Campionatului European de Fotbal UEFA Euro 2012

 


Bucureşti, 1 iunie 2012 – McDonad’s România prezintă reprezentanţii României la finala Campionatului European de Fotbal UEFA Euro 2012: Robert Popescu şi Alexandru Lăudatu, câştigători ai turneului de fotbal pentru copii McDonald’s Players’s Escort. Cei doi copii pasionaţi de fotbal au şansa unică de a intra pe terenul în care se va disputa marea finală UEFA EURO 2012 de la Kiev, ţinându-i de mână pe cei mai buni jucători de fotbal din Europa, şi de a urmări din tribună finala celui mai mare campionat de fotbal din Europa.


Citeste mai mult

În calitate de sponsor oficial al Campionatului European de Fotbal UEFA EURO 2012, McDonald’s a organizat în Europa competiţia fotbalistică Player’s Escort, în urma căreia 682 de copii vor reprezenta 34 ţări europene şi vor însoţi fotbaliştii pe terenul de fotbal, la meciurile din Polonia şi Ucraina.


Cu această ocazie, Compania McDonald’s îşi reafirmă preocuparea constantă pentru promovarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat. Ne dorim să încurajăm copiii să adopte mişcarea ca parte din programul lor zilnic. De asemenea, suntem alături de familiile acestora pe care le motivăm să ia cele mai bune decizii pentru copiii lor: prin modul în care comercializăm şi oferim informaţii nutriţionale despre produsele nostre, prin calitatea constantă şi diversitatea produselor noastre, adaptate nevoilor zilnice ale unei diete echilibrate, şi prin programele noastre care încurajează activitatea fizică.”,a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Programul McDonald’s Players’s Escort a început în 2002, cu ocazia sponsarizării de către McDonald’s a Cupei Mondiale FIFA din Japonia şi Coreea. De-a lungul timpului, prin iniţiativa McDonald’s, peste 4000 de copii au avut şansa de a juca un rol important în cele mai apreciate competiţii fotbalistice din lume şi de a câştiga o amintire de preţ.    


Pentru selectarea reprezentanţilor României, McDonald’s a organizat un turneu de fotbal adresat echipelor de copii cu vârsta cuprinsă între 9 şi 10 ani, în perioada 9-11 aprilie 2012. În cadrul turneului local s-au confruntat 15 echipe de fotbal de copii, cu vârsta cuprinsă între 9 şi 10 ani. Mecanismul competiţiei a constat în reprize de joc scurte, a câte un sfert de oră fiecare, caştigătorii turneului fiind desemnaţi din rândul celor două echipe finaliste de către un juriu specializat format din antrenori de fotbal.


„Prin organizarea turneului de fotbal Players’ Escort ne-am dorit să le oferim copiilor pasionaţi de fotbal oportunitatea de a urmări finala celui mai mare campionat de fotbal din Europa, dar şi să le insuflăm valori esenţiale precum prietenia, fairplay-ul, competitivitatea şi importanţa de a juca în echipă pentru a reuşi.

 

Le mulţumesc tuturor participanţilor înscrişi şi îi felicit pentru voinţa, fairplay-ul şi spiritul de echipă de care au dat dovadă. De asemenea, îi felicit şi le urez succes celor doi câştigători ai turneului de fotbal McDonald’s.”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.
Competiţia McDonald’s Players’ Escort a fost organizată în partneriat cu SEG (Sport Evolution Group), una dintre cele mai importante echipe specializate în marketing sportiv, implicată în promovarea fotbalului de performanţă, dar şi susţinătoare a meciurilor de fotbal practicate de tineri şi de amatori.


McDonald’s în România sponsorizează prima ediţie a Crosului Copiilor la Bucharest International Half-Marathon

 


Bucureşti, 05 aprilie 2012 - McDonald’s în România susţine evenimentul sportiv Bucharest International Half-Marathon (BIHM), în calitate de sponsor oficial al Crosului Copiilor. Acţiunea McDonald’s încurajează copiii şi familiile acestora să adopte un stil de viaţă activ şi echilibrat prin implicarea în evenimente sportive.


Citeste mai mult

Competiţia se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 4-12 ani, astfel:

  • Cursa Copiilor (4-6 ani; 0,5 km)
  • Cursa Copiilor (7-9 ani; 1 km)
  • Cursa Copiilor (10-12 ani; 1 km)

„Ne bucurăm să luăm parte la un eveniment sportiv atât de bine organizat, la care au şansa să participe copii de toate vârstele. Cu această ocazie, McDonald’s în România îşi reafirmă preocuparea constantă pentru promovarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat. Ne dorim să încurajăm copiii să adopte mişcarea ca parte din programul lor zilnic. De asemenea, suntem alături de familiile participanţilor pe care le motivăm să ia cele mai bune decizii pentru copiii lor: prin modul în care comercializăm şi oferim informaţii nutriţionale despre produsele nostre, prin calitatea constantă şi diversitatea produselor noastre, adaptate nevoilor zilnice ale unei diete echilibrate, şi prin programele noastre care încurajează activitatea fizică.’’, a declarat Daniel  Boaje, Director General McDonald’s în România.
Prima ediţie Bucharest International Half-Marathon s-a desfăşurat în 2008 şi a avut 2000 de participanţi. Alături de partenerii principali BIHM, McDonald’s în România dă startul unei colaborări pe termen lung pentru promovarea şi motivarea participării la Crosului Copiilor.

 



McDonald’s în România sprijină angajaţii studenţi prin burse de merit

 


Bucureşti, 29 martie 2012 – McDonald’s în România susţine educaţia angajaţilor săi studenţi prin acordarea a 12 burse de merit, în valoare totală de 24.000 lei. Acţiunea continuă angajamentul McDonald’s de a oferi tinerilor sprijinul necesar consolidării unei cariere de succes.
Este al 6-lea an în care acordăm Bursele McDonald’s angajaţilor noştri studenţi care au planuri de viitor îndrăzneţe şi au nevoie de ajutor pentru a le îndeplini. Tinerii bursieri se remarcă prin perseverenţa de care dau dovadă pentru a avea rezultate excepţionale atât la facultate, cât şi în cadrul restaurantului în care lucrează. Sunt onorat să recompensez eforturile şi dorinţa de reuşită de care aceşti tineri dau dovadă în fiecare zi. Bursele McDonald’s marchează începutul unei cariere strălucite.”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s în România.


Citeste mai mult

Cei 12 câştigători au fost desemnaţi pe baza unui proces de selecţie desfăşurat în perioada 16-20 ianuarie 2012. Pentru a fi eligibil, candidatul trebuia să fi obţinut cel puţin media 9 de absolvire a anului universitar precedent sau cel puţin nota 9 la admitere, în cazul studenţilor din primul an. De asemenea, au fost luate în considerare recomandările profesorilor şi performanţa la locul de muncă.


Ceremonia de decernare a burselor s-a desfăşurat în cadrul Bibliotecii Centrale Universitare din Bucureşti, în prezenţa managementului companiei, părinţilor angajaţilor şi a profesorilor care au oferit recomandări studenţilor. Daniel Boaje, Directorul General McDonald’s în România a înmânat fiecărui câştigător un cec în valoare de 2.000 lei, pentru a recompensa eforturile şi determinarea angajaţilor studenţi.

 


Chicken Grill – pui la grătar în cel mai nou sandviş al McDonald’s în România

 


Bucureşti, 13 martie 2012 –McDonald’s România lansează Chicken Grill,  un sandviş care conţine carne de pui la grătar, o inovaţie pentru portofoliul de produse al companiei.
“Sandvişul Chicken Grill oferă posibilitatea consumatorilor noştri de a se bucura de un produs uşor şi echilibrat, adaptat unui stil de viaţă modern. Este încă un semnal că suntem alături de clienţii noştri şi ne adaptăm oferta tendinţelor moderne de consum.”, a precizat Daniel Boaje, Director General al McDonald’s Romania.


Citeste mai mult


Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Telefonul Consumatorilor – 021/9551
Acasă Contact Termeni şi condiţiiPolitica de confidențialitateRegulament
Drepturile de autor asupra întregului conţinut al acestui site sunt proprietatea PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
Conţinutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, distribuit, republicat sau copiat
fără acordul prealabil scris al PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
© 2016 McDonald’s Corporation
Îmbunătăţim continuu informaţiile paginii de prezentare McDonald’s în România. Pentru orice întrebări sau comentarii aţi avea vă rugăm să ne lăsaţi un mesaj în cadrul secţiunii Contact.