Pagina www.mcdonalds.ro folosește mai multe tipuri de fișiere cookie.
Continuarea navigării pe această pagină se consideră acceptare a Notei de Utilizare a Fișierelor Cookie

Stil de viață activ și echilibrat

Pentru a răspunde aşteptărilor şi nevoilor clienţilor legate de nutriţie şi de un stil de viaţă echilibrat, am adaptat în mod constant meniul McDonald’s: am suplimentat opţiunile din meniu pentru a acoperi o varietate de produse şi porţii și am adaptat o parte din reţete (am redus nivelul de sare).

Aditivii alimentari sunt eliminaţi sau înlocuiţi pe cât posibil, atâta timp cât acest lucru nu compromite siguranţa sau calitatea produselor noastre.

De asemenea, ne asigurăm că nu folosim alimente sau ingrediente modificate genetic.

 

RECOMANDĂRI PENTRU UN STIL DE VIAȚĂ ACTIV ȘI ECHILIBRAT

- Dr. Alin Popescu, medic primar în medicină sportivă

 

Dacă vrei să ai un corp sănătos şi să fii mereu plin de energie, trebuie să îţi faci un obicei din a avea o dietă echilibrată şi un stil de viaţă activ.

 

Fiecare organism funcţionează ca o balanţă între aportul şi consumul energetic, ambele componente fiind la fel de importante pentru menţinerea sănătăţii. Deoarece priorităţile noastre zilnice se schimbă continuu, găsirea unui echilibru între presiunile vieţii cotidiene şi sănătate devine o preocupare constantă.
Astfel, energia provenită de la alimentele pe care le mâncăm trebuie să fie în echilibru cu energia pe care o consumăm. Dacă se întâmplă ca uneori să avem un aport caloric excesiv, este recomandat ca acesta să fie compensat cu un consum energetic pe măsură.

Găseşte o activitate care îţi place şi care te atrage! Te simţi bine dansând? Simţi nevoia să îţi iei în picioare pantofii de jogging şi să alergi? Dacă asta te face fericit şi sănătos, noi te încurajăm!

Exerciţiile fizice regulate sunt importante pentru menţinerea tonusului zilnic. În plus, mişcarea accelerează metabolismul şi îmbunătăţeşte starea de sănătate a muşchilor, scheletului şi sistemului cardio-respirator.

 

Încearcă să faci 3 - 4 ore de exerciţii fizice în fiecare săptămână!

Poţi face mişcare câte 40 de minute zilnic, câte o oră din două în două zile sau serii de exerciţii a câte 10 minute fiecare.

Încearcă să incluzi în programul tău de mişcare şi exerciţiile de forţă (aparate de forţă). Pentru îmbunătăţirea tonusului muscular, forţa şi rezistenţa sistemului osteo-articular, repetă exerciţiile de 2-3 ori pe săptămână.

Pentru îmbunătăţirea formei fizice, încearcă să incluzi în programul tău exerciţii plăcute precum mersul pe jos, alergare, mers pe bicicletă, înot, tenis, fotbal, dans, nu mai puţin de 3 zile/ săptămână.

Urcă scările cât mai des! Evită să iei liftul sau scările rulante când eşti în drum spre serviciu sau spre casă.

Când ieşi în oraş, înlocuieşte maşina cu mersul pe jos sau cu mersul pe bicicletă.

Limitează orele petrecute în faţa televizorului sau calculatorului şi include în programul tău plimbări scurte.

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
Telefonul Consumatorilor – 021/9551
Acasă Contact Termeni şi condiţiiPolitica de confidențialitateRegulament
Drepturile de autor asupra întregului conţinut al acestui site sunt proprietatea PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
Conţinutul site-ului nu poate fi reprodus, modificat, distribuit, republicat sau copiat
fără acordul prealabil scris al PREMIER RESTAURANTS ROMANIA S.R.L.
© 2016 McDonald’s Corporation
Îmbunătăţim continuu informaţiile paginii de prezentare McDonald’s în România. Pentru orice întrebări sau comentarii aţi avea vă rugăm să ne lăsaţi un mesaj în cadrul secţiunii Contact.