Politica de confidențialitate

Ultima actualizare: 16.04.2024

 

Premier Restaurants România S.R.L („Societatea” sau „noi”) cu sediul în Bucureşti, Clădirea America House, Șos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1, este operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal prelucrate atunci când vizitați www.mcdonalds.ro („Site-ul”) și locațiile noastre fizice.

 

În calitate de operator de date urmărim în permanenţă şi ne asigurăm că prelucrarea datelor cu caracter personal respectă cu stricteţe principiile şi reglementările privind protecţia datelor cu caracter personal, în particular prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor “GDPR”).

 

Societatea poate actualiza sau modifica prezenta politică, situație în care vă vom informa publicând noua versiune pe Site. Politica de confidențialitate actualizată (după caz modificată) va intra în vigoare și va începe să producă efecte de la data publicării pe Site.

 

Pentru orice întrebări cu privire la această Politică de confidențialitate ne puteți contacta prin email la adresa [email protected] sau prin poștă sau curierat la adresa din Bucureşti, Șos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1.

 

Prezenta politică reglementează modul în care gestionăm datele dumneavoastră cu caracter personal și include informații precum:

  • categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm;
  • scopurile și temeiurile prelucrării datelor dvs. cu caracter personal;
  • durata prelucrării acestor date;
  • drepturile dumneavoastră în calitate de persoană vizată şi modul în care le puteţi exercita;
  • categoriile de entităţi către care putem transfera datele dvs. cu caracter personal (atunci când este cazul).

 

1. Care sunt categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrează Societatea?

Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm depind de contextul interacţiunilor şi raporturilor dumneavoastră cu Societatea, respectiv, cu Site-ul. Astfel, Societatea poate prelucra următoarele categorii de date cu caracter personal:

 

1.1. În cazul vizitatorilor Site-ului

Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucrăm în acest context sunt: ora şi data accesării Site-ului şi adresa IP de la care a fost accesat Site-ul. Utilizăm datele cu caracter personal colectate de la dumneavoastră când accesați Site-ul, pentru a monitoriza traficul şi pentru îmbunătăţirea navigării pe Site. Avem un interes legitim de a efectua aceste operațiuni de prelucrare, pentru a asigura funcţionarea corespunzătoare a Site-ului şi îmbunătăţirea acestuia.

 

1.2. În cazul candidaţilor pentru angajare

Atunci când aplicaţi pentru o poziţie în cadrul Societații, completând formularul și încărcând CV-ul pe Site, în secţiunea “Vino în echipa noastră”/”Carieră”, prelucrăm următoarele categorii de date cu caracter personal: poziția /postul pentru care aplicați, nume, prenume, data naşterii, oraşul unde doriți să lucrați, numărul de telefon, adresa de email, programul de lucru preferat, precum și, opțional, talentele, aptitudinile, experiențele dumneavoastră relevante, nivelul salarial așteptat, informațiile pe care alegeți să ni le furnizați în cuprinsul CV-ului dumneavoastră.

Toate informațiile pe care ni le furnizați în acest context vor fi prelucrate exclusiv pentru a prelucra solicitarea dumneavoastră, respectiv, pentru conformarea cu legislația și reglementările aplicabile.

Procesul de recrutare pentru aplicațiile transmise prin intermediul Site-ului se realizează direct de catre Societate sau de către împuternicitul nostru, Smartree HRTECH SRL, Cod Unic de Inregistrare 42674725, numar de ordine în registrul comerțului J40/6894/2020, companie specializată în servicii de administrare personal şi recrutare, care acţionează în calitate de împuternicit.

Păstrăm datele dvs. pe durata prelucrării cererii dvs., dar nu mai mult de 6 luni de la data la care ni le-ați furnizat, cu excepția situației în care încheiați un contract de muncă cu Societatea.

În cazul în care Societatea va încheia un contract de muncă cu dumneavoastră, vom păstra datele cu caracter personal pe toată durata angajării precum și ulterior, pentru durata necesară conformării Societații cu reglementările aplicabile.

 

1.3. În cazul completării formularului de contact

Categoriile de date cu caracter personal prelucrate în acest context sunt: nume, adresă email, conținutul mesajului pe care ni-l adresați, precum și, opțional, numărul de telefon și orașul dumneavoastră.

 

1.4. În cazul participării la campanii de marketing

Categoriile de date cu caracter personal care pot fi prelucrate în acest context (în funcție de calitatea dumneavoastră – de participant necâștigător sau participant câștigător al campaniei – precum și în funcție de specificul campaniei și în conformitate cu Regulamentul fiecărei campanii în parte) pot fi: nume, prenume, e-mail, telefon, adresa de livrare a premiului.

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul fiecărei campanii de marketing, vă rugăm să accesați nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal anexata fiecărui Regulament.

 

1.5. În cazul în care vizitați locațiile noastre fizice. Sistemul de televiziune cu circuit inchis – (IP-CCTV)

Dacă vizitați sediul Societații sau restaurantele și cafenelele noastre, aflate în interiorul clădirilor (inclusiv, de exemplu, în centrele comerciale) sau pe terase, putem prelucra imaginea dumneavoastră, captată de sistemul de televiziune cu circuit închis IP-CCTV, astfel cum este menționat în această secțiune și detaliat în Politica de confidențialitate IP-CCTV, pe care o puteți accesa aici.

 

Societatea operează un sistem de televiziune cu circuit închis – IP-CCTV, exclusiv pentru a asigura paza și protecția, siguranța și securitatea persoanelor și a bunurilor, pentru a preveni, descuraja, gestiona incidentele de securitate și prevenirea săvârșirii de infracțiuni. Acest sistem face parte din măsurile menite să susțină politicile de securitate ale Societății.

 

Caracteristicile tehnice ale sistemului IP-CCTV

Sistemul IP-CCTV este un sistem convențional. Toate camerele de supraveghere funcționează 24 ore/zi, 7 zile/săptămână.

 

Zonele aflate sub supraveghere video

Sistemul IP-CCTV operat de Societate monitorizează suprafața minimă necesară pentru a asigura paza și protecția, siguranța și securitatea persoanelor și a bunurilor, în locațiile Societății.

 

Nu funcționează camere de supraveghere video în zonele ce oferă un grad mai ridicat de discreție (cum sunt, de ex., vestiarele angajaților sau toalete).

 

Scopul și temeiul prelucrării efectuate prin sistemul IP-CCTV

Prelucrăm datele captate prin sistemul IP-CCTV, pentru o durată limitată de timp și exclusiv în scopul asigurării siguranței și securității, pazei și protecției persoanelor și bunurilor. Efectuăm această prelucrare în interesul nostru legitim (art. 6 (1) lit (f) GDPR) sau, în cazul spațiilor comerciale mai mari de 500mp, pentru conformarea Societății cu dispozițiile legale privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor (art. 6 (1) lit. (b) GDPR).

 

Durata de stocare a datelor captate prin sistemul IP-CCTV

Păstrăm imaginile captate de sistem pentru minim 20 zile, maximum 30 zile. Prin excepție, în cazul în care imaginile sunt folosite în investigarea unor incidente, le putem păstra până la finalizarea investigației.

 

Transferul datelor captate prin sistemul IP-CCTV

Societatea poate colabora cu prestatori de servicii specializați pentru operarea, asistența tehnică și întreținerea sistemului IP-CCTV. Societatea selectează atent astfel de prestatori, cărora nu le permite să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal altfel decât conform instrucțiunilor Societății și doar în scopul furnizării serviciilor contractate.

De asemenea, putem comunica informațiile stocate de sistemul IP-CCTV către autoritățile competente, la solicitarea acestora. Nu au loc transferuri periodice sau de rutină.

 

2. Care sunt scopurile și temeiurile de prelucrare pe care le utilizează Societatea?

Societatea prelucrează datele, cu caracter personal menționate la secțiunea 1 de mai sus, direct sau prin intermediul împuterniciților, în următoarele scopuri:

 

2.1. În vederea încheierii și executării contractelor, pentru următoarele scopuri:

  • Pentru a permite participarea dumneavoastră la campaniile noastre de marketing și în cazul în care sunteți declarat câștigător, pentru a vă putea transmite premiul (a se vedea punctul 1.4 de mai sus).
  • În vederea efectuării demersurilor necesare prealabile contractului de muncă, respectiv pentru încheierea contractului, în contextul derulării procesului de recrutare (a se vedea punctul 1.2. de mai sus).

Temeiul juridic al acestor operațiuni de prelucrare îl reprezintă încheierea, respectiv executarea contractului (art. 6(1) lit b, GDPR).

 

2.2. În vederea îndeplinirii intereselor legitime ale Societății în contextul îndeplinirii obiectivului său de activitate:

  • In scopul asigurării funcționării corespunzătoare și îmbunătățirii Site-ului, în contextul prelucrărilor de date ale vizitatorilor Site-ului (a se vedea punctul 1.1. de mai sus).
  • In scopul îmbunătățirii serviciilor, gestionării solicitărilor/reclamațiilor primite din partea dumneavoastră, personalizarea serviciilor la cererea persoanei vizate, în contextul prelucrărilor de date ale vizitatorilor Site-ului (a se vedea punctul 1.1. de mai sus).
  • In scopul gestionării reclamațiilor, sugestiilor sau a oricăror solicitări pe care ni le transmiteți prin formularele de contact (a se vedea punctul 1.3. de mai sus).
  • In scopul asigurării securității, siguranței, pazei și protecției persoanelor și bunurilor (a se vedea paragraful 1.5. de mai sus), în cazurile în care nu ne revine o obligație legală în acest sens.

Temeiul juridic al acestor activități de prelucrare îl reprezintă interesul legitim al Societății de a gestiona solicitările/reclamațiile primite, de a recruta personal, de a-și îmbunătăți serviciile, de a asigura paza și protecția bunurilor și persoanelor, precum și interesul legitim al Societății de a-și exercita drepturile legale (art. 6 (1) lit. f GDPR).

 

2.3. Pentru îndeplinirea obligațiilor legale care revin Societății referitor la paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, în anumite spații comerciale, în cazul în care vizitați locațiile noastre (a se vedea paragraful 1.5. de mai sus).

Temeiul juridic al acestor activități de prelucrare îl reprezintă îndeplinirea obligațiilor legale ale Societății (art. 6 (1) lit. c GDPR).

 

3. Durata pentru care prelucrăm datele dumneavoastră

Păstrăm datele dvs. cu caracter personal exclusiv atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat (sau a scopurilor compatibile cu acestea).

Puteți obține mai multe informații privind durata pentru care păstrăm datele dumneavoastră sau, după caz, criteriile pe care le folosim pentru a determina această durată, transmițându-ne o solicitare în acest sens la adresa noastră din București, Clădirea America House, Sos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1 sau prin email la [email protected].

 

4. Cum păstrează Societatea, în siguranță, datele dumneavoastră cu caracter personal?

Societatea acordă o importanță deosebită confidențialității și securității datelor dumneavoastră cu caracter personal și înțelege să le protejeze, prin implementarea măsurilor necesare pentru a păstra în siguranță datele dumneavoastră cu caracter personal. În acest sens, Societatea implementează mecanisme tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător riscurilor asociate tipurilor de date prelucrate și operațiunilor de prelucrare. Totodată, monitorizăm cu regularitate sistemele pentru a detecta posibile vulnerabilități și atacuri. Doar personalul autorizat al Societății, respectiv al terților cu care colaborăm, are acces la informațiile dumneavoastră cu caracter personal și numai în măsura minimă absolut necesară pentru a își îndeplini obligațiile.

 

4. Cui îi poate dezvălui Societatea datele dumneavoastră cu caracter personal și de ce?

Societatea se angajează să protejeze datele dumneavoastră cu caracter personal. Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Societatea poate să dezvăluie anumite categorii de date cu caracter personal către următoarele categorii de destinațari:

  • Partenerilor contractuali care prestează servicii pentru Societate, de exemplu, servicii pentru gestionarea/administrarea Site-ului. Selectăm atent astfel de prestatori și nu le permitem să prelucreze datele dumneavoastră cu caracter personal altfel decât conform instrucțiunilor noastre și doar în scopul furnizării serviciilor către noi;
  • Altor societăți din cadrul grupului din care face parte Societatea, pentru posibile inițiative de promovare comună;
  • Autorităților publice, ca răspuns la solicitări de informații din partea acestora sau pentru protejarea drepturilor, patrimoniului sau siguranței Societății;
  • Pentru protejarea drepturilor noastre în cadrul unor litigii;
  • În legătură cu sau în cazul negocierilor care vizează restructurarea Societății, finanțarea sau tranzacții în care este implicată Societatea sau o parte a acesteia, inclusiv de către altă entitate.

 

5. Unde transferăm datele cu caracter personal?

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Societatea poate transfera o parte sau toate, informațiile colectate despre dumneavoastră în țări din Uniunea Europeană sau Spațiul Economic European sau în state care au fost recunoscute de Comisia Europeană ca asigurând un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, dacă acest transfer este necesar pentru prelucrarea conform scopurilor descrise mai sus.

În situații excepționale, dacă este necesar pentru scopurile enumerate mai sus, putem transfera datele dumneavoastră cu caracter personal în state terțe, care nu au fost recunoscute de Comisia Europeană ca asigurând un nivel adecvat de protecție. În astfel de situații, ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a asigura protecția adecvată a datelor dumneavoastră cu caracter personal, indiferent de locul în care acestea sunt transferate și ne vom asigura că aceste transferuri internaționale sunt efectuate sub rezerva unor măsuri de protecție adecvate (cum ar fi, în baza unor Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană) așa cum se impune prin Regulamentul General privind Protecția Datelor (UE) 2016/679 sau prin alte dispoziții legale aplicabile. Nu puteți obține, în orice moment, folosind datele de contact menționate în secțiunea 13 de mai jos, dacă doriți informații suplimentare cu privire la aceste măsuri de protecție.

 

6. Sunt obligat să furnizez datele cu caracter personal?

Furnizarea datelor cu caracter personal poate fi necesară pentru efectuarea demersurilor prealabile sau pentru încheierea/executarea unui contract de muncă cu dumneavoastră, de asemenea, poate fi necesară pentru a putea beneficia de serviciile puse la dispoziție de Societate, de a naviga pe Site și de a beneficia de facilitățile oferite pe acest spațiu. În astfel de cazuri, refuzul furnizării datelor cu caracter personal poate avea drept consecință imposibilitatea de a participa la procesul de recrutare, respectiv, de a beneficia de serviciile puse la dispoziția dumneavoastră în cadrul restaurantelor/cafenelelor noastre sau prin intermediul Site-ului.

 

7. Care sunt drepturile mele în calitate de persoană vizată?

În calitate de persoană vizată, beneficiați de următoarele drepturi, conform prevederilor legale aplicabile:

  • Dreptul la informare: respectiv dreptul de a primi detalii despre operațiunile de prelucrare efectuate de către Societate;
  • Dreptul la acces: respectiv dreptul de a obține de la Societate confirmarea că datele dumneavoastră sunt sau nu prelucrate și, dacă da, accesul la acele date și informații suplimentare despre prelucrare;
  • Dreptul la rectificare: respectiv dreptul de a obține rectificarea, fără întârzieri nejustificate, de către Societate, a datelor inexacte sau incomplete;
  • Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat"): respectiv, dreptul de a obține din partea Societății ștergerea datelor dumneavoastră personale, fără întârzieri nejustificate;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării: în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de legislația aplicabilă;
  • Dreptul la portabilitatea datelor: respectiv (i) dreptul de a primi datele dumneavoastră într-un format structurat, folosit în mod obișnuit, care poate fi citit automat și (ii) dreptul de a transmite aceste date altui operator de date;
  • Dreptul la opoziție, respectiv dreptul de a vă opune, pentru motive ce tin de situatia dvs particulara, la prelucrarea datelor efectuata pe baza interesului legitim al Societatii, inclusiv creării de profiluri, cu excepţia cazurilor în care Societatea are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; În ceea ce priveşte activităţile de marketing direct, persoanele vizate au dreptul de a se opune acestei prelucrări în orice moment prelucrării în acest scop;
  • Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, respectiv dreptul de a obţine intervenţia umană cu privire la o asemenea decizie;
  • Dreptul de a vă retrage consimţământul atunci când datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate in baza consimtamantului dumneavoastra;
  • Dreptul de a vă adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sau instanţelor competente, în măsura în care consideraţi necesar.

Puteți să vă exercitați oricând drepturile menționate mai sus, trimițându-ne o solicitare în acest sens, la adresa din București, Șos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1 sau prin email, la [email protected].

Prelucrările datelor cu caracter personal sunt monitorizate și supravegheate de Responsabilul cu Protecția Datelor, având următoarele date de contact: [email protected].

 

8. Module cookies și alte tehnologii similare

Colectăm date prin fișiere cookies și tehnologii asemănătoare, așa cum este prevăzut în cadrul Declarației cookie-uri, de pe Site-ul nostru, utilizând module cookies și tehnologii similare (de ex.: pixeli, etichete de reclamă, și identificatori de dispozitiv) pentru a vă recunoaște pe dvs. și dispozitivele dvs. Pentru toate celelalte cookie-uri, în afara celor care sunt strict necesare pentru operarea Site-ului, avem nevoie de permisiunea dvs. Puteți controla modulele cookies, puteți modifica sau vă puteți retrage acordul, cu ajutorul Declarației cookie-uri, de pe Site-ul nostru, precum și prin setările browserului dvs. și alte instrumente. De asemenea, puteți opta să refuzați utilizarea de către noi a modulelor cookies în afara celor care sunt strict necesare pentru operarea Site-ului.

 

9. Comunicări în scop promotional/marketing. Spamming-ul

În ipoteza în care v-ați exprimat consimțământul expres cu privire la aceasta, sau dacă legislația aplicabilă ne permite, Societatea poate utiliza datele dumneavoastră în scopuri de marketing, pentru a vă furniza informații cu privire la activitatea noastră, pentru a trimite materiale publicitare, informative și/sau obiecte promoționale, direct sau prin partenerii noștri contractuali.

Societatea va respecta întotdeauna opțiunile exprimate de dumneavoastră, de a nu fi contactat în scopul de marketing sau, după caz, preferințele privind modul în care puteți fi contactat în scopuri de marketing.

În ipoteza în care v-ați exprimat acordul pentru a fi contactat în scopuri de marketing, il puteți retrage în orice moment.

Spamming-ul constă în transmiterea de e-mail-uri nesolicitate, conținând reclame sau materiale publicitare, care vă sunt trimise fără acordul dumneavoastră. Societatea nu trimite e-mail-uri de tip SPAM. Societatea nu va folosi datele dumneavoastră cu caracter personal (inclusiv dar nelimitat la adresa de e-mail) în scopuri de marketing, în acest sens, decât la cererea dumneavoastră sau dacă dumneavoastră nu v-ați exprimat consimțământul în acest sens în mod expres.

 

10. Pentru ce perioadă de timp poate Societatea să vă stocheze datele cu caracter personal?

Societatea va stoca datele dumneavoastră cu caracter personal doar atât cât este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare menționate mai sus. Este, însă, posibil să stocăm datele, chiar și după atingerea acestor scopuri, în cazul în care acest lucru este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor legale, pentru a ne proteja interesele sau în cazurile în care acest lucru este necesar pentru respectarea obligațiilor legale aplicabile.

În cazul în care alegeți să aplicați pentru un loc de muncă pe www.mcdonalds.ro în calitate de candidat, Societatea va păstra datele, cu caracter personal, atât cât este necesar pentru procesul de recrutare, dar nu mai mult de 6 luni de la data la care ne-ați furnizat datele. Excepție fac situațiile în care există un temei legal în care să justifice stocarea datelor pentru o perioadă mai mare de 6 luni, cum ar fi, de ex., pentru soluționarea unei eventuale contestații ori acțiuni în instanță.

În cazul în care completați Formularul de contact, datele dumneavoastră personale vor fi păstrate de către Societate, pe perioada cât acestea sunt folosite pentru a vă putea răspunde. Informațiile sau datele colectate statistic pe care le-ați sesizat sau pe care le aduceți în discuție vor fi păstrate, respectând cerințele legale și legislația în vigoare, inclusiv cele privind arhivarea.

În ipoteza în care datele dumneavoastră ar fi prelucrate în scop de marketing, dacă v-ați retras consimțământul, venitul astfel de prelucrare, Societatea va înceta orice utilizare a datelor dumneavoastră cu caracter personal în acest scop, fără însă a afecta prelucrarea desfășurată de Societate pe baza consimțământului exprimat de către dumneavoastră înainte de retragerea acestuia.

Vă reamintim că aveți dreptul de a cere ca în orice moment datele dumneavoastră cu caracter personal să fie șterse.

 

11. Care este politica Societății în legătură cu copiii care folosesc website-ul nostru?

Considerăm important să protejăm confidențialitatea datelor cu caracter personal ale copiilor și, în acest sens, încurajăm părinții și reprezentanții legali să participe și să monitorizeze activitățile on-line ale acestora, inclusiv utilizarea Site-ului de către copii.

Societatea nu prelucrează în mod intenționat datele cu caracter personal ale copiilor.

Notă specială în cazul copiilor sub 16 ani

Dacă ai sub 16 ani, te sfătuim să te consulți cu părinții sau cu reprezentantul legal ÎNAINTE de a oferi datele tale personale pe website-ul companiei Premier Restaurants România S.R.L. Dacă anumite informații din această secțiune nu îți sunt în totalitate clare, te rugăm să ceri acordul părintelui sau reprezentantului legal.

Notă specială pentru părinții copiilor sub 16 ani

Recomandăm părinților/reprezentanților legali să verifice și să monitorizeze în mod regulat modul de utilizare a adresei de e-mail a copiilor, precum și activitățile on-line pe care copiii le desfășoară.

Vă rugăm să vă asigurați că, înainte de a utiliza Site-ul și de a ne trimite date cu caracter personal on-line, copilul dumneavoastră v-a cerut în prealabil permisiunea.

Nu uitați că este o cerință de confidențialitate legată de copilul dumneavoastră, trimițându-ne o solicitare de ștergere a datelor, de contact menționate în secțiunea 13 de mai jos.

 

12. Actualizarea Politicii de Confidențialitate

Societatea poate modifica periodic Politica de confidențialitate. Vă recomandăm să vă informați referitor la aceste modificări, deoarece modificările la Politica de confidențialitate vor produce efecte de la data publicării politicii actualizate pe site-ul Societății.

 

13. Unde mă pot adresa dacă doresc să contactez Societatea pentru a îmi exercita drepturile în calitate de persoană vizată sau în cazul în care am întrebări cu privire la datele mele cu caracter personal?

Nu puteți contacta în scris:

  • prin poșta sau curier, la adresa din București: Șos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1; sau
  • prin email, la [email protected].

 

14. IMPORTANT - De ce trebuie să iau cunoștință despre prevederile acestei Politici de confidențialitate?

Această Politică de confidențialitate vă oferă informații privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cazul utilizării Site-ului și a locațiilor noastre, fiind necesară ca o formă de cunoștință și ca să decideți dacă doriți să accesați acest Site și, după caz, locațiile noastre sau să și să furnizați sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal către Premier Restaurants România S.R.L.

 

15. Care este atitudinea Societății față de “scam e-mails”?

Au fost semnalate cazuri în care anumite persoane și organizații au primit e-mail-uri care păreau a fi expediate de către McDonald’s sau o organizație parteneră cu McDonald’s. Acestea sunt “scam e-mails” care vă cer anumite informații precum o parolă sau numele de utilizator și chiar sume de bani în schimbul unor altor sume de bani mari sau tot felul de alte avantaje, cum ar fi câștigarea unui concurs sau a unei promoții McDonald’s.

Uneori aceste mesaje par destul de convingătoare deoarece conțin logo-ul McDonald’s sau vin de pe o adresă electronică ce pare a fi din cadrul companiei McDonald’s.

În oricare dintre aceste cazuri, aceste email-uri sunt false și nu au absolut nicio legătură cu McDonald’s sau cu vreuna dintre organizațiile partenere; niciuna nu va sugera să vă verificați autenticitatea acestor tipuri de mesaje (indiferent de modalitatea prin care vă sunt transmise) inainte, de a le răspunde. De asemenea, McDonald’s vă recomandă să nu trimiteți bani sau alte informații deoarece solicitarea acestora în schimbul unei sume mari, sub pretextul unei oferte de angajare, sau orice alt tip de învestire, este împotriva politicii McDonald’s.

Dacă aveți îndoieli în privința vreunui e-mail pe care l-ați primit, vă rugăm să ne scrieți. Prin email, la adresa [email protected], sau să contactați România SRL, la adresa din București, Șos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa de Vest, Etaj 5, Sector 1 pentru a anunța tentativa de escrocare. De asemenea, puteți cere sfatul sau informații suplimentare cu privire la acest subiect folosind mijloacele de internet.