Despre companie

McDonald’s la nivel global

McDonald’s este cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, cu peste 32.000 de restaurante care servesc zilnic peste 60 de milioane de oameni în 117 țări.

 


 

 

Misiunea McDonald’s

Misiunea noastră, la McDonald’s, este să fim mereu restaurantul preferat al clienților noștri și să îi întâmpinăm cu produse proaspete, pregătite la fiecare comandă din ingrediente de cea mai bună calitate.

 


 


McDonald’s este

Cel mai de succes brand al tuturor timpurilor – distincție primită la Cannes, iunie 2011

Al patrulea cel mai mare brand din lume în valoare, conform Millward Brown, 2012

Cea mai bine condusă afacere din lume, conform revistei Fortune, 2011

Cel mai mare prim angajator din lume: în SUA, 1 din 8 persoane alege ca primul loc de muncă să fie la McDonald’s.

 


 


McDonald’s în România

Primul restaurant McDonald’s din România s-a deschis în 1995, la Piața Unirii din București. Începând cu anul 2016, McDonald’s este parte a familiei Premier Capital, operatorul restaurantelor McDonald’s din Estonia, Letonia, Lituania, Grecia, Malta și România. Premier Capital operează 157 de restaurante în 6 țări și are peste 8.800 de angajați. În România, McDonald’s este liderul pieței de restaurante cu servire rapidă, cu 85 de restaurante în 26 de orașe și 40 de McCafé. Până în prezent, McDonald’s a investit peste 800 de milioane de lei în România, are o echipă de 5.500 de angajați și servește zilnic peste 200.000 clienți. La nivel național, McDonald’s este unul dintre cei mai mari angajatori. În 2018 a fost desemnat cel mai bun angajator pentru al cincilea an consecutiv, conform AON România.

 


 



Digitalizare și inovație

Experiența viitorului la McDonald's

 

McDonald’s înseamnă: inovație, calitate, responsabilitate față de clienți și angajați.
Inovăm constant în restaurante, prin introducerea unor instrumente care simplifică interacțiunea clienților în restaurantele noastre sau prin oferirea produselor preferate în confortul casei lor, prin McDelivery.
Experience of the Future este un concept care a schimbat restaurantele McDonald's din întreaga lume. Le oferim oaspeților noi opțiuni, mai confortabile, mai la îndemână, pe scurt, o nouă experiență. Aceștia pot să comande ușor și în siguranță produsele preferate la kioks-urile de comandă, pot plăti contactless sau pot opta pentru servire la masă.
Am implementat deja Experience of the Future în 41 de restaurante din întreaga țară și continuăm să investim în remodelarea și digitalizarea celorlalte restaurante.

Aplicația de mobil

 

Aplicația de mobil le oferă clienților oferte personalizate, informații despre cele mai noi campanii și produsele preferate, precum cele mai apropiate restaurante de locul în care se află utilizatorul.

 


 



Caritate

Donații COVID-19

 

Fundația a rămas #AlăturiDeSpitaleleDeCopii în lupta împotriva Covid-19, prin donații de echipamente, consumabile și materiale de protecție, iar Casele Ronald McDonald au fost adăpost pentru personalul medical din prima linie. Mai mult, Fundația a contribuit la construirea Secției ATI de la INGG Ana Aslan, totalul donațiilor depășind 500.000 lei.

Ultimele acțiuni de sprijinire a comunității au fost donația a 90.000 de lei spitalului Marie Curie din București, fonduri din care s-au achiziționat teste PCR pentru depistarea Covid-19 pentru copiii asimptomatici care au nevoie de tratamente în spital și aparținătorii lor. În plus, alte 350 de teste rapide au fost donate spitalului Grigore Alexandrescu din București, precum și 450 de halate chirurgicale de protecție pentru cadrele medicale ale spitalului.